Thursday, December 18, 2014

سردار احمدی مقدم ,رئیس ناجا, با افتخار از "سرکوب مردم" سخنوری میکند

                                                         

احمدی مقدم ضمن تشکر از پلیس عراق:

پلیس فتنه 88 را از شش ماه قبل پیش بینی کرده بود, استقرار یگان ویژه در مرزها,
ما یگان ویژه را که نیرویی برای سرکوب مردم است در آنجا مستقر کرده‌ایم.
*********************
خبرگزاری دانشجویان ایران:ایسنا
Isna.ir/fa/news  

                      
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳
پیش بینی فتنه 88 از شش ماه قبل، روایتی از سفر به اوگاندا، ضرورت پیشتازی در پیش بینی وقایع، قدردانی از پلیس عراق به خاطر تامین امنیت زائران، حرکت ناجا در خط امام و غیره از مهمترین مسائلی بود که فرمانده نیروی انتظامی در سخنرانی که به مناسبت هفته پژوهش داشت به آنها پرداخت.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایشی که به مناسبت هفته پژوهش در محل دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد با برشمردن ویژگی‌های عقل و موارد صحیح استفاده از آن گفت: عقلی که موجب نابودی ملت‌ها، سازماندهی گروه‌های تروریستی و غیره شود عقل نیست، بلکه جهل است و به کسی که از علم و عقل سوء استفاده می‌کند نباید گفت عاقل. عقل زمانی عقل است که در مسیر نورانی خدمت به مردم و برای توسعه عدالت و کرامت انسانی باشد.

احمدی مقدم با تاکید بر اینکه باید علم و عقل را در مسیر هدایت و نورانیت به کار ببریم، گفت: مرز ظریفی وجود دارد میان عقلی که اسلام می‌گوید و عقلی که در غرب به آن اشاره می‌کند. عقلی که موجب توسعه ناامنی، رواج فساد، فروپاشی خانواده و غیره شود عقل نیست.

وی با اشاره به استفاده‌های نابجایی که از استعدادها و ظرفیت‌های عقل در برخی از کشورهای غربی می‌شود، افزود: ببینید امروز شهوت جنسی را که عاملی برای افزایش نسل است به چه تبدیل کرده‌اند. آنرا تبدیل به هم جنس بازی، رابطه با حیوانات و غیره کرده و از گسترش جمعیت و افزایش نسل جلوگیری کرده‌اند.

احمدی مقدم با تاکید بر ضرورت انسان شناسی خاطر نشان کرد: تا زمانی که جایگاه انسان و رسالت او در آفرینش را درک نکرده‌ایم با مشکلات مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ترسیم سند راهبردی مهمترین سندی است که حرکت ما را تظمین می‌کند، خاطر نشان کرد: باید در تنظیم اسناد خوب عمل کنیم و علاوه بر آن در عمل کردن به این اسناد نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

احمدی مقدم با بیان اینکه اگر یک راهبرد با شاخص‌های اندازه گیری همراه نباشد ارزشی ندارد، گفت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که در حوزه پژوهشی پلیس در سطح منطقه جایگاه نخست را داریم و دیگران حرفی برای گفتن ندارند البته ممکن است پلیس برخی از کشورها از نظر ابزاری و آن هم به دلیل حمایت برخی قدرت‌ها مجهز باشند اما از نظر دانش بومی هیچ حرفی برای گفتن ندارند و نهایت امکاناتشان جستجویی ساده در اینترنت است.

احمدی مقدم با اشاره به این موارد بر ضرورت حفظ موقعیت برتر و ایجاد مزیت رقابتی و حضور در باشگاه قدرت‌های جهانی تاکید کرد.

ناجا 430 عضو هیئت علمی دارد



فرمانده ناجا با اشاره به ویژگی‌های پژوهشی در نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز ناجا 430 عضو هیئت علمی دارد و علاوه بر آن 1900 نفر از اعضای هیئت‌های علمی در دانشگاه‌ها نیز با ما همکاری دارند و بیش از 60 نشریه در حوزه‌های مختلف نیز منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اقدامات پژوهشی و تحقیقی در سازمان‌ها افزود: آن زمانی که ما می‌خواستیم 10 میلیارد را به کارهای پژوهشی اختصاص دهیم عده‌ای می‌گفتند با این پول هزار سمند بخرید تا بیشتر به دردمان بخورد و کارهای پژوهشی فایده‌ای ندارد اما امروز شرایط طوری شده که دیگر هیچ مسئولی در ناجا وجود ندارد که خودش از بودجه خرید خودرو و ساختمان کم نکند و به کارهای تحقیقات اختصاص ندهد که این یک نکته بسیار مهم است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه از نظام دستوری علمی به بیرون نمی‌آید و باید پویایی وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: باید سند راهبردی‌مان را بیشتر و دقیق تر تنظیم کنیم و طوری باشد که حرکت به سند بعدی همانند یک پرش از نقطه اوج به آغازی دیگر باشد.

فتنه 88 را از شش ماه قبل پیش بینی کرده بودیم

 
به گزارش ایسنا، فرمانده ناجا با اشاره به ضرورت قدرت پیش بینی و پیشگیری از وقایع در پلیس اظهار کرد: فتنه 88 اتفاقی بود که از یک سال قبل نمی‌شد آنرا پیش بینی کرد اما ما از شش ماه قبل آنرا پیش بینی کرده و خودمان را آماده کرده بودیم و کسانی که حضور ذهن داشته باشند می‌توانند مانورها و عملیات‌های ما را به خاطر بیاورند که در آن زمان برگزار شد، البته فکر نمی‌کردیم که این قدر حجم داشته باشد.

وی ماجرای فوت و تشییع جنازه پیکر مرحوم پاشایی، ماجرای سفر زائران به عراق در ایام اربعین و غیره را از دیگر مواردی برشمرد که نیازمند قدرت پیش بینی پلیس است و گفت: برابر آمار رسمی یک میلیون و 300 هزار نفر از مرزهای کشور خارج شدند. حالا ممکن است در این بین 100 هزار نفری هم جور دیگری عمل کرده باشند که زور ما به آنها غلبه نکرده بود. امروز هم برگشت این افراد مشکل است و شرایط طوری شده که ما یگان ویژه را که نیرویی برای سرکوب مردم است در آنجا مستقر کرده‌ایم و آنها بارکش مردم شده‌اند و معنای اجتماعی کردن یگان ویژه هم همین است و در همین راستا ما وظیفه امدادی را نیز به آنها محول کردیم.

احمدی مقدم با بیا اینکه برای اینکه بتوانیم با پیش آمدها روبرو شویم نیازمند سازمان دهی پژوهش محور هستیم گفت: تقویت مرزها برای ما بسیار مهم است. باید ساز و کارهایمان طوری باشد که برای رویارویی با هر برنامه‌ای آماده باشیم و از پیش بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه پیشتازی امروز غافلگیر نشدن است خاطر نشان کرد: ارتباط با جامعه جهانی امری بسیار مهم است و امروز دانشگاه مسیرش برای ارتباط و تعامل با دیگر کشورها باز است و هم می‌توان با کشورهای پیشرفته و هم کشورهای غیر پیشرفته ارتباط داشت.
 

ماجرای سفر احمدی مقدم به اوگاندا

 
فرمانده ناجا با اشاره به ضرورت‌های داشتن ارتباط با تمام کشورها اظهار کرد: من به اوگاندا سفر کرده بودم؛ کشوری که به لحاظ توسعه خیلی عقب است و به نوعی جهان چهارمی محسوب می‌شود. کشوری کم توسعه، روستا نشین و فقیر اما به نظرم از همین کشورها نیز می‌توان مواردی را یاد گرفت. در این کشور علیرغم اینکه موتورسواران زیادی حضور داشتند اما یک موتورسوار را نیز نمی‌شد پیدا کرد که بدون کلاه ایمنی رانندگی کند. اوگاندا نصف جمعیت ما را دارد اما نیروی پلیسش یک هشتم ماست. 

البته جای دیگه تحویلتان نمیگیرند و الکی باد تو غبغبتان ننداز!! همون اوگاندا 'ایدی امین' آدمخوارگور بگور شده هست که با دادن پول بی زبون زحمتکشان ایران بهتون ویزا میده که برین اونجا.
پیمان پایدار 


تقدیر از پلیس عراق به خاطر تامین امنیت 20 میلیون زائر



احمدی مقدم با اشاره به شرایط کشور عراق نیز تصریح کرد: جمعیت این کشور نصف ماست اما دو برابر ما نیروی پلیس دارد البته شرایط آنجا طوری است که امنیت را باید تامین کرد و من از پلیس عراق به خاطر تامین امنیت 20 میلیون زائر اربعین تشکر می‌کنم. تامین امنیت 20 میلیون زائر بدون حادثه کار بسیار بزرگی است.

احمدی مقدم با بیان اینکه باید ارتباطمان را با جامعه جهانی بیشتر کنیم، افزود: امروز جنبه‌های زیادی برای عرضه داریم و چون سیاست ما بر اساس قانون اساسی و کمک به مستضعفین آن هم بدون چشم داشت و طمع است، بسیاری از کشورها برای همکاری با ما تمایل دارند.


پلیس باید در خدمت نظام عدالت باشد

!!البته این بیشتر یک جوک بی مزه میباشد تا چیز دیگری : پیمان پایدار
 
احمدی مقدم با برشمردن تفاوت پلیس ایران با برخی از کشورها افزود: پلیس باید در خدمت نظام عدالت باشد و سلاحش در خدمت به جامعه باشد. در برخی از جوامع پلیس مردم را به نفع حاکمان سرکوب می‌کند. البته در ایران این موضوع شدنی نیست چرا که میان مردم و حاکمیت فاصله‌ای وجود ندارد. 


در خط امام هستیم

این تنها حرف راستی هست که زدی احمدی مقدم: خفه میکنید, ترور و شکنجه و اعدام  و اخیرا اسید هم  که تو صورت دختران مجرد و "بد حجاب" می پاشید : پیمان پایدار

احمدی مقدم با بیان اینکه ما در خط امام هستیم افزود: البته منظور از خط امام این خط امام‌های قلابی نیست که هر کس خودش را در این خط جای دهد و بعد بگوید اگر امام هم امروز بود از فلان کار پشیمان می‌شد. خط امام در گذر زمان کهنه نمی‌شود مگر مبارزه با فساد، تحقق آزادی، رفاه وغیره کهنگی دارد.

وی افزود: پایان تاریخ ما جایی نیست که عده‌ای با رنگ و لعاب دموکراسی یا آزادی دیکتاتوری درست کرده‌اند و ما نباید آنها را الگو قرار دهیم.

No comments:

Post a Comment