Monday, December 29, 2014

«روحانی شرمت باد، حیا كن، ايران را رها كن»
 
این متن توسط دوست عزیز و گرامیم  ر- بخشنده به "نه خدر" رسیده. با سپاس
پیمان پایدار
***************** 
آقای روحانی چرا در زمان انتخابات مردم ایران عزیز میشوند ولی‌ اکنون عراق، غزه و لبنان در اولویت هستند؟ آیا جرات داشتی ...در زمان انتخابات بگویی می‌خواهی پول مردم ایران را خرج کشور‌های دیگر کنی‌؟
 
در حالی‌ که بسیاری مردم ایران از گرسنگی رنج میبرند و کودکان با شکم گرسنه به رختخواب میروند و آب آشامیدنی بسیاری از شهر‌ها و روستاها به سختی با تانکر تأمین میشود، دولت "دلسوز و دلواپس" روحانی سوخت و مواد غذایی مورد نیاز عراق را تامین می‌کند!
 
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ۲۸ تیر ۱۳۹۳ در تاریخ گفت به دلیل نا امنی در شمال غرب عراق، در تامین سوخت و مواد غذایی مردم این کشور مشکلاتی ایجاد شده است. به گفته شمخانی، بر اساس درخواست دولت عراق، تامین سوخت و مواد غذایی مورد نیاز مردم عراق را دولت ایران بر عهده گرفته است!
همچنین روز گذشته حسن روحانی در دیدار جمعی از ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش گفت: اجازه نمی‌دهند به مردم غزه کمک کنیم
آماده‌ایم مجروحین غزه را درمان کنیم
شکست از آن تجاوزگران و پیروزی از آن مظلومان است ...

پس از یک سال ,با گذشت یک سال, بد نیست نگاهی بیاندازیم به عمکرد حسن روحانی و ببینیم دستاوردهای نظام و مردم را از نمایش انتخاباتی خردادماه سال گذشته :
 
یکم- حوزه سیاست خارجی: -عدم حصول هیچگونه توافقی در مذاکرات هسته‌ای و ادامه کشدار و کسالت آور این مذاکرات همچون تمامی سالیان گذشته.
-ادامه حمایت کامل و تمام عیار اقتصادی و سیاسی و نظامی ازنظام سفاک و جنایتکار بشار اسد که با قتل عام یکصد و شصت و دوهزار انسان رتبه بالاترین جنایت علیه بشریت و نسل کشی در تاریخ معاصر را به نام خود و شرکایش به ثبت رسانده است.
 
-ادامه حمایت از فرد بی‌کفایت وبی لیاقتی چون نوری المالکی و اعزام چندین هزار نفر از نیروهای سپاه قدس به عراق که نتایج و عواقب آن اینک روشن تر از آنست که نیازی به توضیح داشته باشد.
 
دوم‌حوزه اقتصاد:
-افزایش شانزده درصدی تورم سه ماهه اول سال جاری نسبت به سه ماهه اول سال گذشته. این نرخ بنا به آماراعلامی بانک مرکزی که قطعا بسیار پایین تر از نرخ واقعی است در سال گذشته ۳۴/۷ بوده که امسال با رشدی حدودا شانزده درصدی به۴۰/۳ افزایش یافته است. افزایش نرخ بیکاری ورسیدن آن به رقم۳۰% یا فراتر. لازم به ذکر است این آمار در خصوص زنان از مرز۴۴% می گذرد.
 
 سوم-‌حوزه اجتماعی و عمومی: -رشد شاخص افسردگی مردم ایران و کسب رتبه دوم به عنوان دومین کشور افسرده درجهان. افزایش رشد طلاق در ایران و گذر کردن این آمار از مرز ۳۰% از کل ازدواجهای ثبت شده در کشور. ثبت ازدواج دهها هزار دختر پانزده ساله و کمتر در کشور.
 
 چهارم-‌حوزه حقوق بشر وآزادیهای سیاسی-عدم گشایش فضای سیاسی در کشور و ادامه اختناق و سانسور شدید. افزایش تعداد زندانیان سیاسی و عقیدتی در کشور که اینک با احتساب دستگیریهای اخیر دروایش گنابادی و هموطنان بهایی و اقلیتهای قومی نزدیک به یک هزار نفر را شامل می شود. ادامه حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی. افزایش و حشتناک و افسار گسیخته اعدامها در ایران که از قتل عامهای زندانیان در دهه شصت تاکنون بی‌سابقه بوده است و ثبت رقم ۷۴۵ نفر اعدامی در یک سال یعنی بیش از دونفر دریک روز.
 
لازم به ذکر است دهها نفر از این اعدامیان سیاسی و یا از اقلیتهای قومی و مذهبی بوده اند. از این تعداد بیش از پانزده درصد در ملا عام به دار آویخته شده اند.
-صدور مجدد حکم سنگسار پس از یازده سال از آخرین مورد. -دهها مورد اجرای حکم شلاق در ملاء عام.
 
اینک به خوبی روشن است که نظام دیکتاتوری حاکم با برگزاری مضحکه انتخاباتی سال گذشته به دنبال ایجاد ارتباطی حداقلی با مردم و احیای بخشی از آبرویی بود که پس از انتخابات ۸۸ به کل از دست رفته بود تا از این رهگذر قدرت چانه زنی خود در مذاکرات هسته‌ای را افزایش داده و راه بقایی برای ادامه حکومت توتالیتر خویش بیابد و روشنتر از آن اینست که مردم در این میانه تنها بازی خورده این بازی بوده اند و بازنده محض دستاوردهای جنبش دموکراسی خواهی وسبز خویش در سال ۸۸.
بدون تردید این بازندگی همچون همیشه هدیه‌ای است که از سوی اصلاح طلبان حکومتی به ملت ایران تحمیل شده است.
 
محمد ايرانی
گزارشی تکان‌دهنده از یک محله خاص در تهران
اینجا خبری از قصابی نیست. مردمش گوشت نمی‌خورند. محله‌ای که بقال‌ها سیاهه‌ای دارند از اسامی مقروضان. تک‌ و توک؛ حتی نان را هم نسیه می‌برند، لواش یا بربری. دو تا و سه تا و پنج تا هم ندارد. حتی اگر قیمتش یک اسکناس سبز هزار تومانی باشد ...
گزارش کامل در لینک زیر:
********************
آمارهای نگران‌کننده از تغذیه ناسالم و ناکافی ایرانی‌ها
رسول خضری در گفتگویی با خبرگزاری ایسنا که هفته‌ی گذشته انجام شد: «۲۰ درصد از مردم ایران پروتئین و انرژی کافی دریافت نمی‌کنند» و ۳۰ درصد نیز درنتیجه‌ی فقدان رژیم غذایی درست، از “گرسنگی سلولی” رنج می‌برند.
گزارش کامل در لینک زیر:
********************
دروغ آشكاری كه حسن روحانی در سومین مناظره های انتخاباتی سال ٩٢ با وقاحت تمام در مقابل چشم ميليون ها بيننده تلويزيونی گفت و به کمک بی‌ بی‌ سی‌ فارسی گروهی از مردم حرفهايش را باور كردند!
گزارش کامل در لینک زیر:

No comments:

Post a Comment