Thursday, December 25, 2014

پاسخ محشر پرویز پرستوئی هنرپیشه خوب سینمای ایران به مزدور خایه مال شریفی نیا

این حرفِ پرستویی در موردِ شریفی نیا،  به کلِ هیکلِ خایه مالهایِ سینما و تلویزیون ایران می ارزه:
«برنامه "هفت" بارها من را برای حضور در استودیو دعوت کرده است و یکی از دلایل اصلی‌ که نپذیرفتم، نشستن ایشان بر روی آن صندلی است.»
 
پاسخ تند پرستویی به شریفی‌نیا: حتی روی صندلی که او نشسته باشد نمی‌نشینم
از صفحه : تقاطع
http://bit.ly/1wX9Brw
پرویز پرستویی، بازیگر مطرح سینمای ایران در پاسخی تند به ادعاهای محمدرضا شریفی‌نیا در مصاحبه با وب‌سایت خبرآنلاین، گفت: «خدا آن روز را نیاورد که بخواهم جایگزین شریفی‌نیا شوم.»

آقای پرستویی با بیان این‌که کاملا مطمئن است که منوچهر محمدی، تهیه‌کننده‌ی فیلم سینمایی "مارمولک"، از همان ابتدا و پیش از آن‌که نویسنده و کارگردان این فیلم انتخاب شده باشند، او را برای بازی در نفش "رضا مارمولک" در نظر گرفته بود، ادعای شریفی‌نیا در این خصوص را رد کرد و گفت: «همیشه گفته‌ام جایی که شریفی‌نیا باشد حضور پیدا نمی‌کنم. حتی اگر بفهمم نقشی قبل از من به او پیشنهاد شده باشد، قطعا قبول نمی‌کنم.»

وی اضافه کرد: «برنامه "هفت" بارها من را برای حضور در استودیو دعوت کرده است و یکی از دلایل اصلی‌ که نپذیرفتم، نشستن ایشان بر روی آن صندلی است.»
بازیگر فیلم‌ "آژانس شیشه‌ای" ادعاهای دیگر شریفی‌نیا درباره‌ی انتخاب موفقیت‌آمیز شماری از بازیگران برای بازی در فیلم‌های سینمایی در ایران را نیز رد کرد و افزود: «متأسفانه در بین اسامی که نام برده شد از خسرو شکیبایی اسم برده شده که تعصب زیادی روی او دارم و متاسفانه دستش از دنیا کوتاه است و این من را بسیار اذیت کرد. ایشان مدعی شده خسرو شکیبایی را برای "سالاد فصل" انتخاب کرده و جایزه‌ گرفته است. زمانی که شکیبایی در تئاتر و سینما بازیگر حرفه‌ای بود شریفی‌نیا هنوز بازیگر نشده بود و قبل از "سالاد فصل" هم شکیبایی در "هامون" جایزه گرفته بود.»

پرویز پرستویی با کنایه گفت: «در واقع شریفی‌نیا مدعی است همه جماعت سینما را او معرفی کرده و همه نقش‌ها هم برای او نوشته می‌شود و هنگامی که وقت ندارد، به سراغ بازیگر دیگری می‌روند. واقعا باید به ایشان دست مریزاد گفت که آن‌قدر پرکار هستند و سرشان شلوغ است.»

متن اظهارات شریفی‌نیا در مصاحبه با "خبرآنلاین" را می‌توانید
 از لینک زیر بخوانید.
http://bit.ly/1ARm6p3

No comments:

Post a Comment