Sunday, January 22, 2012

با خواندن این مطالب آیا باید گریست یا باید از ته دل خندید. قضاوت با مردم است مردمی که نیمه شب نشسته مقابل تلویزیون و منتظر اعلام برنده بودند و اشک شوق ریختند . شما هم در افکار طالبانی خود غوطه بخورید.
 
************************************************
راز خنده های اصغر فرهادی به حرکت بی شرمانه خانم بازیگر
باشگاه خبرنگاران: حضور فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی که به سیاه نمایی جامعه ایران می پردازد، در جشنواره گلدن گلوب ، حاشیه های تاسف برانگیزی توسط کارگردانش ایجاد کرده که باعث جریحه دار شدن احساسات قشر سینما دوست و فرهنگی کشورمان شده است .
پس از ماجرای دست دادن آقای فرهادی با یک زن در جشن شب قبل مراسم که با عکس العمل برخی رسانه ها همراه شد، امید آن بود که جناب فرهادی بعنوان نماینده کشورمان با رعایت عرف جامعه اسلامی ، رفتارهای خود را اصلاح کند که با انتشار عکس و فیلم روز مراسم این امید به ناامیدی گرایید!
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
همانطور که در عکسها مشهود است جودی فاستر بازیگر منحرف که سابقه بازی در فیلمهای مستهجن هالیودیش زبانزد عام و خاص است با حرکتی که مخصوص طیف خاصی از منحرفین اخلاقی است سعی در جلب توجه دارد که متاسفانه با نگاه و رفتار تایید کننده کارگردانی که قرار است آبروی کشور اسلامی مان در مجامع بین المللی باشد روبروست.
 :پیام ایرانیان به هالیوود
این تازه اصغرمون بود . بزار جعفرموون از زندان در بیاد !
********************************************************
عرف دیپلماتیک از نگاه فارس نیوز
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
فرج الله سلحشور: تلويزيون كار درستی انجام داد كه گلدن گلوب را پوشش نداد / مثال جدايی نادر از سيمين مثل جايزه به بهترين دزد است / برای ما پیروان رهبری جایزه جدایی نادر از سیمین هیچ افتخاری ندارد!
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
کارگردان سريال حضرت يوسف گفت: جایزه گرفتن جدایی نادر از سیمین را برای ایران افتخار نمی دانم و معتقدم فرهادی یک فیلم متضاد با اعتقادات مردم وفرهنگ ایرانی ساخته است. به گزارش اوج نیوز، فرج الله سلحشور درباره جايزه گرفتن فيلم جدايي نادر از سيمين در گلدن گلوب اظهار داشت: جدایی نادر از سیمین یک فیلم در ضدیت اعتقادات مردم و توهین به فرهنگ وخانواده در ایران است و برای همین نمیتوان گفت این فیلم برای ایران وما افتخار آورده است. وی ادامه داد: مثلا اگر کسی دزد خوبی باشد و بانکی را بزند و بعد به او جایزه بهترین دزد را بدهند و یا اگر دکتری متخصص تولید قرص های روانگردان باشد و جایزه بگیرد آیا واقعا باید به آنها افتخار کرد؟
وی افزود: جدایی نادر از سیمین به همراه تایید کنندگان آن برای ارسالش به اسکار به کشور واسلام خیانت کرده اند و به نظر من و تمام ولایتمداران جایزه گلدن کلوب جدایی نادر از سیمین هیچ افتخاری برای کشور و ملت ما نیست بلکه یک خیانت بزرگ در حق ملت است.
*************
 متن فوق رو رفیقم الهه واسم از ایران فرستاده بود که عینا گذاشتم بخونید: پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment