Tuesday, January 24, 2012


I'm Free...
...I can choose the bank that will squeeze me;
the television channel that will make me mindless;
the oil company that will squander me;
the food that will poison me;
... the telephone company that will rip me off;
the reporter that will misinformed me;
and the political option that will disappoint me.

I insist! I'm free.

من آزادم....
بانکی را انتخاب کنم که تحت فشارم میزاره;
;کانال تلویزیونی رو که منو بی کله و نادان بکنه
کمپانی نفتی ای رو که پول هامو به باد بده;
;غذائی رو که مسمومم میکنه
شرکت تلفنی ای رو که ازم بدزده;
خبرنگاری رو که اطلاعات غلط/ناصحیحی بهم حقنه کنه;
;و حزب سیاسی ای رو که دست آخر ناامیدم میکنه
من تاکید میکنم که آزادم ! 
****************************
 بزبانی دیگه آزادی در این جامعه سرمایه داری یعنی کشک !
 تمامیت این سیستم پوچ و تو خالی ست. چرا که بنیانش بر مبنای پرستش (فتیشیسم)کالا و نهایتا سود نهاده شده و نه انسانیت و منافع معنوی آن ! پس برای رهائی از این زندان سرمایه داری میبایست روابط غیر کالائی را جایگزین گردانیم ,جائی که انسانها ارجعیت داشته باشند و نه اشیا...جائی که عشق ,همبستگی و همدردی, کمک متقابل , برابری و برادری حاکم باشد نه رقابت های به معنی و روابطی هرمی و ستمگرانه....خلاصه کنم :
زنده باد آزادی حقیقی/ زنده باد آنارشی ! 
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment