Thursday, October 25, 2012



لاریجانی, رئیس مجلس ملاها, سیرت حقیقی اسلام ناب محمدی را برای بار هزارم نشان داد, گفت :  "اعدام" ( بخوان جنایت و قتل از طرف حاکمان)  " فرهنگ اسلام است  "....!! دقیقا, یادمون نرفته وقتی داماد محمد( رهبر راهزنان و قمه بندان) یعنی همون علی چاقو کش, 700 نفر یهودی رو در یکروز( در مدینه) سر برید چون نمیخواستند اسلام رو قبول کنند.....و و و و !!
*********
 خبر کامل را در زیر بخوانید  


 
لاریجانی با حمله به بان کی مون :اعدام نقض حقوق بشر نیست، فرهنگ ماست

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به گزارش‌احمد شهید، گزارشگر سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران، از بان کی‌مون دبیرکل این سازمان انتقاد کرد و مدعی شد که این گزارش‌ها موجب ترویج "یاغی‌گری بین‌المللی" می‌شوند. به گزارش خبرگزاری ایلنا علی لاریجانی، رئیس کنونی مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه (۲۴ اکتبر / ۳ آبان) در نطق پیش از دستور خود گزارش اخیر احمد شهید، گزارشگر سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران را مورد انتقاد قرار داد.

وی همچنین مدعی شد که این گزارش «هیچ سنخیتی با مبانی سازمان ملل در حفظ حقوق انسانی و احترام به تکثرفرهنگ‌ها ندارد و برعکس نوعی از یاغی‌گری بین‌المللی را ترویج و تثبیت می‌کند.»لاریجانی افزود:
...

«در حالی که گزارشگر حقوق بشر قانون مجازات اسلامی ایران را قانون ناامن می‌پندارد و بیان می‌کند این قانون مخل حقوق بشر است باید گفت مگر سازمان ملل متحده احترام به فرهنگ‌ها را دنبال نمی‌کند.»"به سخره گرفتن هویت سازمان ملل"به گزارش رادیو آلمان، رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل حمله کرد و وی را مورد انتقاد قرار داد.

لاریجانی گفت: «ممکن است به خاطر نفوذ آمریکا موفق شوید چند صباحی از این گزارش‌ها در فضای بین‌المللی پراکنده نمائید، اما مطمئن باشید، اساس سازمان ملل را متزلزل کرده‌اید و با رقص سیاسی خود، هویت سازمان ملل را به سخره گرفته‌اید.»وی به سازمان ملل هشدار داد که «به جای بازی‌های سیاسی پیرامون حقوق بشر به دنبال احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین باشد که چند دهه زیر بار شدیدترین و خشن‌ترین سلطه یاغی قرار گرفته است.»

افزایش نگران‌کننده‌ی موارد اعدام
احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل، روز دوشنبه (۲۲ اکتبر/ اول آبان) از جمله از افزایش نگران‌کننده موارد اعدام در ایران سخن گفته و متذکر شده بود که در هشت ماه نخست سال ۱۳۹۱ بیش از ۳۰۰ مورد اجرای حکم اعدام به ثبت رسیده و شمار اعدام‌ شدگان احتمالا از این رقم فراتر می‌رود.

وی همچنین از این نکته انتقاد کرده بود که مجموعه قوانین جزایی جدید ایران که به مجلس این کشور نیز ارائه شده، به صراحت و قاطعیت در مورد منع بین‌المللی اعدام افراد زیر ۱۸ سال و همچنین اجرای حکم سنگسار موضع‌گیری نمی‌کند.طبق گزارش ایلنا، لاریجانی در نطق خود احمد شهید را خطاب قرار داده و اظهار داشت که «چنین گزارشگر ناپخته‌ای در اراده‌ی ملت و نمایندگان ملت ایران تاثیر نخواهد گذاشت.»

احمد شهید در گزارش خود همچنین اعلام کرده بود که در سال گذشته‌ی میلادی در ایران ۶۷۰ نفر اعدام شده‌اند که این رقم نسبت به جمعیت کشور، بالاترین میزان اعدام در جهان محسوب می‌شود.در پی اعدام اخیر ده مجرم قاچاق مواد مخدر سحرگاه سه‌شنبه (۲۳ اکتبر / ۲ آبان) نیز نفر به جرم قاچاق و نگهداری مواد مخدر در قزوین به دار آویخته شدند.

معاون دادستان قزوین ضمن اعلام این خبر گفت که تعداد اعدام‌شدگان ۲۰ ماه اخیر از مجموع ۲۰ سال گذشته بیش‌تر بوده است.روز سه‌شنبه کاترین اشتون، همانگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که میزان اعدام‌ها در ایران به وضعیتی "هشداردهنده" رسیده است. او از مقامات جمهوری اسلامی خواست که صدور مجازات مرگ را متوقف کنند.
 پارس دیلی نیو

No comments:

Post a Comment