Tuesday, January 29, 2013

مروری بر روزی نامه های(بخوان جیره خوار) ایران
مقدمه
در اینجا هدف,عمدتا, بازنویسی یکسری "اخبار"ی میباشد که بازتابهای اجتماعی اسفناکی برای جامعه داشته است . چرا که رژیم قرون وسطائی اسلامی با سیاستهای فوق ارتجاعی اش در تمامی زمینه ها اعم از اقتصادی, سیاسی و فرهنگی باعث خانه خرابی زندگی میلیونها نفراز شهروندان گردیده است ; و تا موقعی که سایه شوم اش بر مسند قدرت پا برجاست وضعیت کماکان بهمین منوال خواهد ماند .
پیش بسوی سرنگونی رژیم ولایت وقیح
زنده باد آزادی- زنده باد آنارشی
پیمان پایدار
*****************************
شماره دو

آیت الله ناصر مکارم شیرازی:
شعار"فرزند کمتر,زندگی بهتر" غربی است
آفتاب یزد: 18 امرداد 1391/ 8 اگوست 2012

این مرجع "تقلید", به گزارش مهر, در تفسیر سوره احزاب که در شبستان بزرگ امام خمینی برگزار شد, چنین نوطوق فرمود : "ما روزی که به جمهوری اسلامی و نظام اسلام رای دادیم در واقع عهد کردیم که برای حفظ آن تلاش و کوشش کنیم.....یکی از مشکلاتی که کشور ما با آن روبه رو میشود کاهش جمعیت کشور است و در حال حاضر میزان ازدواج کاهش یافته, سن ازدواج بالا رفته و علاقه به داشتن فرزند کم شده است ".... این مردک اوزگل در ادامه چنین زر زد : شعارغلط غربی" فرزند کمتر زندگی بهتر" در اعماق دل جمعی نفوذ کرده که این مسئله دوعیب بزرگ برای مملکت دارد:یکی اینکه جمعیت قوس نزولی پیدا میکند که این خطرناک است و دیگر اینکه بر تعداد جمعیت جوانی که کارهای اصلی کشور بر دوش آنهاست کم میشود....و اگر جوان جامعه ای کم شود این جامعه آسیب پذیر است"....او از شخصیتها و مسئولان خواست که مردم را ترغیب کنند تا این وضع را تغییر دهند .....وی با تاکید بر اینکه " باید فرهنگ اسلام در مسئله ازدواج را زنده کرد"....گفت:" تک فرزندی و دو فرزندی در سنت اسلام نیست" ....این مردک الدنگ با اشاره به دغدغه های جوانان برای رفع مشکلاتی از قبیل اشتغال, تهیه مسکن و مشکلات مهریه ,جهیزیه, عقد وعروسی و....نظرش را چنین تمام کرد:"مسئله ازدواج جوانان مسئله شخصی نیست که فقط خودشان مسئول باشند بلکه مسئله اجتماعی است ,یعنی همه مسلمانان وظیفه دارند برای ازدواج همه جوانان کوشش کنند....دولت هم در این زمینه مسئول است...باید کمک به ازدواج جوانان در ردیف بودجه دولت باشد".....در ضمن او در انتقادش از زندانی کردن جوانان به خاطر نداشتن توانائی پرداخت مهریه بعد از طلاق (به نقل ازروزنامه همشهری در روز هشتم امرداد1391/ 29 ژوئیه 2012) نیز چنین گفت:" با کمال تاسف, با اینکه اسلام این همه از طلاق بدگوئی میکند ولی اخیر گزارش داده اند که میزان طلاق در حال افزایش و ازدواج در حال کاهش است که این نشان دهنده دوری جامعه از اسلام است ".(تاکید از منست) . خوب مردم  که ناسلامتی خر تشریف ندارند. بالاخره عینیات زندگی روزمره با خزعبلات مطلق گرایانه دین زمین تا آسمان فرق دارند .

----------------------------
سردار سلامی :
جوانان بر خلاف ظاهرشان دلشان با آرمان ها فاصله ندارد
آفتاب یزد: 18 امرداد 1391/8 اگوست 2012
جانشین فرمانده کل سپاه گفت "شکل مقابله دشمن با انقلاب و دفاع مقدس از جنس انفعال است و نه ابتکار...به گزارش ایلنا, این مزدور با "اشاره به تلاشهای دشمن برای مقابله با ایران,گفت: دفاع مقدس پس از 8 سال با شکوه و پرافتخار خاتمه نیافت -از قرار تازه دو زاریشون افتاده, از منست- بلکه دفاع مقدس ملت ایران تغییر چهره داده و نبرد تا کنون ادامه یافته است....جوانان کشور دارای فطرتی پاک هستند;اگر چه رخسار ظاهری آنها متفاوت است اما دلهایشان اصلا با آرمان های دفاع مقدس فاصله ندارد. اگر مشاهده می کنیم که ظاهرشان متفاوت است به دلیل این است که آنها خصلتا مدل پذیر هستند.(آره دیدیم و شنیدیم شعارهاشونو در تظاهرات چند میلیونی در سراسر ایران  بر علیه "ربودن رای" در انتخابات قلابی سال 88 که میگفتن :"مرگ بر دیکتاتور" و عکسهای ولایت وقیح تونو میسوزوندن و...خواستشون مبنی بر برقراری "جمهوری ایرانی" را فریاد میزدند....و وقتی تقریبا تهران از دستتون در رفته بود و موسوی جانی و بیشرم به دادتان رسید و مردم رو راهی خونه هاشون کرد....!!-از منست) .برای برخورد با جوانان باید کمی تعمق و به دنیای درون آنها نفوذ کنیم.....در اردوهای راهیان نور اگر چه بیان احساسی در کوتاه مدت اثر پذیر است اما این برخورد با جوانان در عین حال نیز ناپایدار است . پاسخ منطقی به حس پرسشگری و آگاهی طلبی آنها بسیار اثرگذار است و میتواند آنها را در شکلی انقلابی متحول کند. جوانان دوستدار مدلهای مجسم هستند و نه ذهنی و باید گفت که ما تا قبل از دوران انقلاب و جنگ تحمیلی برای آنکه بتوانیم احساس فداکاری را در آنها احیا کنیم (بخوان ناسیونال شونیسم کور و حماقت صرف را-من) از دهقان فداکار یادی کردیم. نمی خواهم شخصیت ریزعلی خواجوی را زیر سئوال ببرم چرا که در نوع خودش بی نظیر است منظورم این است که آن زمان الگو و مدل برای معرفی به جوانان کم بود . ....شناخت تاریخ , جغرافیای جهان, شناخت استکبار, شناخت روابط بین الملل و معیارهای حق و باطل از جمله درسهایی هستند که می توان به کمک ارزشهای دفاع مقدس به جوانان آموخت." 

***********************
ادامه دارد: پیمان پایدار


No comments:

Post a Comment