Saturday, January 18, 2014

سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه معصومه ابتکار لغو شد. قرار بود به مناسبت روز هوای پاک، معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست و معاون رییس جمهور، روز جمعه ۲۷ دی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی کند. اما یدالله شیرمردی، رییس ستاد اقامه نماز اعلام کرد: معصومه ابتکار به دلیل کسالت و مشغله کاری نتوانست در نماز جمعه تهران حضور یابد. ظاهرا به جای خانم ابتکار محمدهادی حیدرزاده، رییس کل محیط زیست تهران یکی از سخنرانان نماز جمعه این هفته تهران است. این در حالی است که معصومه ابتکار در فیس بوک خود در این مورد مطلب متفاوتی نوشته است:

"امشب عازم تهران هستم و برای فردا هم حضورم به عنوان سخنران قبل از خطبه ها در نماز جمعه قطعی شده بود تا به مناسبت هفته هوای پاک نکاتی را از این طریق به گوش شهروندان به خصوص مومنین نمازگزار برسانم. اما دیشب خبر رسید که ممکن است منتفی شود. این توضیح را می دهم، چون ظاهرا خبری مبنی بر عدم حضورم منتشر شده و به واسطه آن خبرنگاران عزیز مکرر امروز تماس گرفته و سئوال کرده اند."
 
 
*********************
 
صرفا برای اطلاع رسانی میباشد.
 نوچه های رژیم سفاک اسلامی, منجمله خانم ابتکار ,مزدور حکومت ملای روحانی ,رئیس ساوامائی 15 ساله و همدم سرکوبگران دانشجویان دانشگاه و...., یکی خوش خدمتگر و خایه مال تر از دیگری در درگاه ولی وقیح میباشند , داغ ننگ اسلام ناب محمدی تا دم مرگ رابا خود حمل میکنند و در دادگاه مردم ایران نیز محکوم میباشند .
مرگ بر تمامیت حاکمیت ولایت وقیح
زنده باد آنارکوفمینیسم- زنده باد آنارشی
پیمان پایدار 
 

No comments:

Post a Comment