Wednesday, December 19, 2012

#باسلام_ودرود_به_خوانندگان_عزیزاین_صفحه_مجازی

با سلام و درود به خوانندگان عزیز این صفحه مجازی
 همانطور که بر خوانندگان  نه سخد آشکار میباشد، این صفحه مجازی صرفا به مسائل تئوریک ومبارزاتی آنارشیستی اکتفا ننموده بلکه به بررسی موضوعات مهم و عدیده دیگری(از مقوله های تاریخی و ادبی گرفته تا تغذیه , محیط زیست ...)- البته بعضا از زاویه آنارشیستی-  نیز می پردازد. بزبانی دیگر,نویسنده این سطور، با نوشتن و باز تکثیر مقالات متعدد(منجمله به زبانهای انگلیسی و اسپانیائی) در رابطه با دیگر مقولات مهم اجتماعی سعی نموده هرچه بیشتر به غنی تر نمودن این نشریه  اقدام نمایم . حال آنکه ساختارتکنیکی این صفحه مجازی در روند دیالکتیکی خود باعث گردیده که مقالات و ترجمه های مشخص آنارشیستی بالطبع در زیر تلنباری از مسائل عدیده دیگر "گم" شوند. بخاطر همین مسئله ، رفیق عزیز و خوب آنارکوفمینیستم روزا روشن - که خوشبختی آشنائی و نزدیکی مبارزاتی یکسال و اندی مان بمن قوت قلبی دگر بخشیده -بدرستی پیشنهادی مبنی بر درست کردن بلاگی را نمود که خوانندگان بتوانند به مطالب و موضوعات صرف آنارشیستی در "نه سخد" به آسان ترین و بهترین نحو ممکن دسترسی داشته باشند .  
البته از آنجائی که بنده در مورد مسائل دیجیتالی هیچ سررشته ای نداشته و ندارم،و همین صفحه را نیز مدتهای مدیدی طول کشید تا از طرف دوست دیگری راه اندازی کنم، بالطبع در بهبود بخشیدن تکنیکی برای مادیت بخشیدن طرح مقوله فوق الذکر نیز کاری از دستم بر نمی آمده است . بدینجهت رفیق روزا خود دردرست نمودن" نه سخد  خاص  " قدم رنجه نمود و به استحضار خوانندگان این صفحه مجازی میرسانم که از تاریخ  8 دسامبر2012 صفحه جدید(*) کاراندازی شده و شما میتوانید با  رجوع  به آدرس زیر به آن دسترسی داشته باشید.(البته واضح میباشد که زمان خواهد برد تا بتدریج  تمامی مطالب درج گردیده شده در تقریبا دو سال گذشته نه سخد در این صفحه جدید باز تکثیر شوند). درهمین جا میبایست از رفیق عزیزم روزا کمال تشکر را کنم. ناگفته نماند که او خود پرچمدار مبارزات آنارکوفمینیستی بوده و در گسترش تابناک آن در میان فمینیستهای قلابی (بخوان فمینیستهای "سوسیالیستی" احزاب کمونیستی و مائویستی رنگارنگ ) شهرت عام و خاص دارد و بقول معروف از دور سایه اش را با تیر میزنند !!
(*) http ~//nasxad.blogspot.de/

باری، باشد تا با برداشتن قدمهای مستحکم و پایدار بتوانیم به  گسترش هر چه بیشتر ایده ها و آرمانهای مبارزاتی آنارشیستی  در میان پارسی زبانان سهم خود را به بهترین نحو انجام دهیم . 

زنده باد آزادی،عشق، همبستگی و کمک متقابل
بزبانی دیگر
زنده باد آنارشیسم و آنارکوفمینیسم
پیمان پایدار

3 comments:

  1. سلام
    ممنون رزا و پیمان عزیز ایده ی خیلی خوبیه و واقعا لازم بود ولی اگر بشه که توی آنارکوپدیا منتشر بشه خیلی بهتره چون هم نگرانی بابت در دستررس بودنش نداریم و هم در یکجا جمع هست و می شه دسته بندی کرد و فهرست بندی کرد و پیوند درونی ایجاد کرد واز همه مهمتر فعلا فیلتر نیست :) در مورد همه ی مطالبی که همه ی دوستان منتشر می کنند می گم الان مطالب اونقدر پراکنده است که کسی که بخواهد یکسری اطلاعات کلی در رابطه با آنارشیسم بدست بیاره با مشکلات جدی مواجه می شه خیلی از مطالب هست که توی صفحه نتایج جست و جوی گوگل نمی یاد ولی اگر همه ی مطالب توی یکجا جمع بشه گوگل حساس می شه و مطالب همه ی دوستان شانس خونده شدن رو پیدا می کنند ... الان جوان هایی که من می بینم زیاد به خوندن علاقه ندارند و با کوچکترین سردرگمی و مشکلی بی خیال خوندن می شن
    تنها مشکلی که باعث شده که من این کار رو شروع نکنم تنبلی هست !!
    http://fas.anarchopedia.org/صفحهٔ_اصلی

    ReplyDelete
  2. هر چند من با نظر رفیق وحید تا حد زیادی موافقم ولی یک مسئله اساسی رو هیچگاه نبایست از نظر دور داشت و آن نیز اینه: "جوانهائی که زیاد علاقه به خوندن ندارند"رو می بایست بی خیال شد رفقا!!انقلاب آنارشیستی یعنی اینکه تمامی انسانها- از ریز و درشت ,نو جوان و جوان و میانسال- به تغییر بنیادی جامعه بشری علاقمند باشند وگرنه ول معطلیم .و این انقلاب روزانه و پیگیرانه است. ما که مثل مارکسیستها / لنینیستها معتقد به تغییر از بالا نیستیم!!به قیام و کودتا و بسر کار اومدن -تشکیل دولت -هم که اعتقادی نداریم.پس میمونه کار و مطالعه و تغییر مستمر در بینش و کردار و رفتارمان .زنده باد انقلاب مستمر و پیگیر....با مطالعه ,تفحص , بحث و جدل و شرکت مستقیم در مبارزه حاد طبقاتی در تمامی عرصه های اقتصادی, سیاسی و ایدئولوژیک -و در هر کجا که هستیم -پیش بسوی ساختن جامعه انسانی در خور بشریت

    ReplyDelete