Monday, December 24, 2012

 عادت   بد نوشیدن آشامیدنیسرد همراه با
 خوراک را ترک کنید(*)
 
برای كسانی كه علاقمند به نوشيدن آشاميدنی سرد همراه غذا هستند
 اين متن بسيار مفيد خواهد بود .

cid:1.86375699@web162402.mail.bf1.yahoo.com

cid:2.86375699@web162402.mail.bf1.yahoo.com


چينی ها و ژاپنی ها هنگام غذا خوردن چای گرم می نوشند نه آب سرد. شايد زمان آن فرارسيده باشد كه ما هم عادت نوشیدن آب سرد در حين خوردن غذا را ترك كنيم.



cid:3.86375699@web162402.mail.bf1.yahoo.com

آب سرد همراه با غذا باعث منجمد شدن روغن غذا در معده مي شود كه منجر به كند شدن هضم غذا مي گردد. روغن منجمد شده با اسيد واكنش داده و شكسته شده خيلی سريعتر از غذای جامد جذب روده ميشود و سطح روده را مي پوشاند و بسيار سريع به چربی تبديل شده و منجر به سرطان می گردد
با توجه به اينكه خوردن هر گونه نوشيدنی به دليل رقيق كردن اسيد معده باعث دير هضم شدن عذا مي گردد، توصيه مي شود همراه با غذا از مصرف نوشيدنی خودداری كنيد و يا حداقل آشاميدنی گرم همراه با غذا مصرف نمائيد.

علائم سكته قلبی
شما بايد آگاه باشيد كه هر سكته قلبی از درد گرفتن دست چپ آغاز نمی شود . درد شديد در قسمت فك نيز علامت هشدار دهنده ای است. شما ممكن است هنگام سكته قلبی هرگز درد در قسمت قفسه سينه احساس نكنيد. حالت تهوع و تعرق شديد می تواند از علائم سكته قلبي باشد‌،‌ 60% از مردمی كه هنگام خواب دچار سكته قلبي می شوند هرگز از خواب بيدار نمی شوند. اگر با احساس درد شديد در فك صورتتان از خواب بيدار شديد، مراقب باشيد زيرا احتمال سكته قلبی وجود دارد .

***********************************
 
ممنون از دوست عزیزم دکتر آزاده وارسته برای ارسال
 این متن فوق العاده به نه سخد
 
  سلامتی و شادی همگان را از صمیم قلب خواهانم 
پیمان پایدار
 

No comments:

Post a Comment