Tuesday, September 20, 2011

سردار همدانی: تیم احمدی نژاد از چرخه ولایت خارج شده؛ نمی گذاریم به اهداف خود برسند.
  
****************************
مقدمه: متن زیررا از صفحه "ایران-پیام " انتخاب کرده ام.از قرارآقایون پاسدار/ نظامی در مراحل آخرین کشیدن فرش از زیر پای باند احمقی نژاد-مشایی میباشند.تا دیروز خامنه ای وقیح دست در دست این جوجه دیکتاتور واسه همه مخالفین شون خط و نشون میکشیدند. حالا وحدتشون به آخر خط رسیده و در دور بعدی جزو حذف شدگان قرار گرفته اند. تازه کجا شو دیدین ,چیزی نمونده که فاتحه کلیت نظام اسلامی ,این دجالان خون آشام,خونده بشه !! آنروزتازه شروع سلسله مراحل بزم شادی وبزن بکوب زحمتکشانه;چرا که تا ریشه کن کردن تمامی دولت ها, کلیت سیستم کالائی سرمایه, و خاکسپاری دین و مذهب هنوز خیلی راه داریم....کلی کفش باید سابیده بشه , و پیرهن و شلوار پاره کرد.ولی ما را باکی نیست.اجالتن پیش بسوی مرگ سیستم خفقان آور ملاها و آقازاده های تازه بدوران رسیده  فاسد و دستمال دور قاپ چین
زنده باد آزادی-پاینده باد آنارشی : پیمان پایدار
_________________________________
جرس: جریان انحرافی این دوران که از مسیر ولایت خارج شده‌ است، بسیار پیچیده تر از جریانات انحرافی ابتدای پیروزی انقلاب و اوایل جنگ تحمیلی است.
این مقام ارشد نظامی با مقایسه تیم احمدی نژاد و سازمان مجاهدین افزود: امروز وظیفه ما شناخت فریب و انحراف آنهاست زیرا اگر منافقین و جریان انحرافی آن دوران را شناختیم اکنون نیز می‌توانیم این جریان انحرافی را که قد علم کرده كه بسیار پیچیده تر از آن دوران است را خواهیم شناخت.
سردار همدانی در پایان سخنان خود گفت:جوانان ما مطلع باشند که درگیر جریان انحرافی نشوند زیرا آنها از چرخه ولایت خارج شده‌اند و ما بازماندگان هشت سال دفاع نباید بگذاریم که این جریان منحرف به اهداف پلید خود دست یابد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار حسین همدانی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله در یادواره یک‌ هزار نفری شهدای ترور و چهارصد شهید والامقام دفاع مقدس شهرداری منطقه 9 تهران، گفت:با وجودی که ما خود یکی از بزرگترین قربانیان ترور در دنیا هستیم و جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر از شهدای ما قربانی ترور شده‌اند که فقط 12 هزار نفر از آنها به دست منافقین کور دل که همیشه مورد حمایت دول غربی قرار داشته و دارند به مقام شهادت رسیده‌اند؛ دشمنان همواره ما را متهم به تروریسم می‌کنند در حالیکه ما خود قربانی ترور تروریستها هستیم .
 





No comments:

Post a Comment