Monday, February 27, 2012

نه سخد یکساله شد

 با کمال خرسندی یکساله شدن این صفحه مجازی(از 27 فوریه 2011) را به اطلاع رفقا و دوستان عزیز خواننده میرسانم. در سالی که گذشت سعی کردم که در حد توان و با تمامی امکانات موجود

(1) با زبانی ساده به تبلیغ و ترویج آنارشیسم (که میتوان آنرا سوسیالیسم و یا کمونیسم آزادیخواهانه نیز نامید ) پرداخته وعلاقمندان و رفقای جوان را با تنها ایدئولوژی حقیقتا انقلابی آشنا گردانم . در چارچوب این بینش,همانطور که بر همگان آشکار میباشد ,مبارزه بی امان و سهمگین ما با سرمایه داری جهانی در سه حیطه سیاسی ,اقتصادی و ایدئولوژیک معنی یافته و میگیرد . (از راست ها و لیبرالها که آشکارا از آن دفاع میکنند سخن گفتن بیهوده و وقت تلف کردن است ) . بالطبع منظور من مبارزه عمدتا سیاسی - ایدئولوژیک ما از یکطرف با بینش اصلاح طلبانه / رفرمیستی یا همان سوسیال دموکراسی رنگ و رو باخته وطنی و جهانی(ویلی برانتی/ میترانی شکست خورده) و از طرف دیگر با "احزاب" و "محافل"  سنتی چپ  یا همان مارکسیست- لنینیستهای ورشکسته میباشد. بدیگر سخن, به قول باکونین و گروپوتکین ,مبارزه سهمگین ما با "سوسیالیستهای اتوریته گر"!! کسانی که با پیروی از رهنمودهای مارکس, انگلس ... لنین و...کماکان از لزوم کسب قدرت دولتی, اینبار بنام  "دولت پرولتاریا" دم میزنند .البته آنها با شوخی از آن بعنوان "دولت گذرا " سخن میبرند . حال آنکه در واقعیت امر-و با تجربیات ملموس گذشته- با سلطه گری حزبی  و کمک بوروکراتهای حرفه ای به ادامه دیکتاتوری دامن زده و سیه روزی را برای اکثریت قریب باتفاق توده ها به "ارمغان" خواهند آورد . خیر, نبایست اجازه داد که تاریخ ننگین روسیه (لنینی -استالینی- تروتسکی ای ), چین (مائو و باند 4 نفره اش) و یا فیدلیسم کوبائی و.....در ایران و یا هر جای دیگری تکرار شود .

بدیگر سخن تنها و تنها خود توده ها (بدون آقا بالا سر)هستند که با آگاهی و مبارزه بی امانشان از یکطرف به جنگ هر گونه ترفند سکتاریستی و دیکتاتور مآبانه خواهند رفت و از طرف دیگر ,و همزمان ,با عمل مستقیم و بلاانقطاع خود و با تشکیل انجمنهای دموکراتیک و مستقل محله ای خواهند توانست زمینه های از سر راه برداشتن (نابودی) روابط استعمار گرایانه و از خود بیگانه و فتیشیستی سرمایه داری را برچینند و جامعه ای مستقل , آزاد و مملو از عشق, همدردی و کمک متقابل را جایگزین گردانند. این یعنی همان آنارشیسم در عمل,سوسیالیسم آزادیخواهانه,و یا آنارشیسم کمونیستی . جامعه ای عاری از هرگونه طبقات (وبرده مزد گیر), هرگونه ستم سکسی و ناسیونالیستی , بدون مرز و پرچم و سرود "ملی"....بیک کلام جامعه ای در خور و شان بشریت !!

*****************
(2) با تفسیر گزارشات و اخبار گوناگون, اعم از مبارزاتی و یا غیره, ازآخرین تحولات گیج کننده , بحران ساز و پرجنب و جوش ایران , منطقه و جهان خوانندگان را در جریان جز و مدهای اقتصادی, سیاسی , فرهنگی, نظامی و اجتماعی گذارده و با موضع گیریهای مشخص انقلابی (آنارشیستی) وعاری از هرگونه تنگ نظری به همبستگی بین المللی فی مابین انقلابیون ایران و جهان دامن زده ام .

(3) با باز تکثیر ویدئو های مستند اقتصادی, سیاسی ,تاریخی و فرهنگی  و پرده برداری از حماقتها و جنایات گوناگون ضد بشری سرمایه داری جهانی, نه تنها علیه انسانهای زحمتکش و زنان مبارز بلکه در راستای نابودی محیط زیست و ستم مضاعف به حیوانات بی زبان نیز سهمی هر چند ناچیز در اینراه ایفا کرده ام .

(4)با عشق بیکران به ادبیات , شعر, فیلم و ... از نویسندگان , شاعران, فیلم سازان ... انساندوست ایران و جهان به تغذیه روحی رفقا و دوستان آزادیخواه نیز, در حد توان, یاری رسانده ام  .

(5) با مبارزه بدون وقفه ام با دین و مذهب بعنوان یکی از سه ستون ثابت ارتجاع جهانی (در کنار سرمایه داری و دولت) با گذشته سازشکارانه و کج دار و مریز چپ ایران و جهان خط کشی نموده و در اینراه هیچ کوتاهی را جایز نشمرده و تا جان در بدن دارم به جنگ با هر گونه کوته فکری, نادانی و خرافات دامن زده و در اینراه نیز در حد توان از هیچ کمکی دریغ نکرده و نخواهم کرد . خلاصه کنم ,میبایست بدون ترس و بگونه سهمگین در این مبارزه بی امان به پیش تاخت  .

********************
باری ,خوشبختانه میبایستی بعرض خوانندگان برسانم  که نه سخد در 365 روز گذشته در 5 قاره و 65 کشور جهان , منجمله ایران, بیش از 14,328  بار( بطور میانگین 39 بار در روز) بازدید شده است .اسامی کشورها ,با طبقه بندی قاره ای, بشرح  زیر میباشند: 28 کشور در قاره اروپا ,23 کشور در قاره آسیا ,10 کشور در قاره آمریکا ,3 کشور در قاره آفریقا و استرالیا .

اسامی کشورها  بشرح زیر میباشند:
اروپا: آلمان, روسیه, انگلیس, هلند, اوکراین , فرانسه, سوئیس,  سوئد ,ایتالیا, دانمارک, بلژیک, فنلاند, اتریش, اسپانیا نروژ , لوکزامبورک , پرتقال, رومانی, چک ,لاتویا, مولدووا, اسلوواکیا, لهستان ,صربستان , بوسنی -هرزگوین ,اسلوانیا مجارستان  و مونته نگرو

آسیا: ایران, ترکیه ,هند, افغانستان ,عراق, پاکستان ,بنگلادش, ارمنستان ,لبنان, اسرائیل ,قرقیزستان, امارات عربی, عربستان, بحرین, قطر, مالزی, سنگاپور, اندونزی ,کره جنوبی, فیلیپین, ژاپن ,تایلند, چین

   آمریکا : آمریکا ,برزیل ,کانادا, پرو, شیلی , پاناما ,بولیوی, آرژانتین, ونزوئلا و مکزیک

آفریقا : الجزیره, مصر و زامبیا
و استرالیا

*******************************
طبعا تعداد خوانندگان در تمامی کشورها یکسان نبوده است. مثلا در بعضی کشورها تعداد بازدیدکنندگان بغایت پائین و در دیگرکشورها فوق العاده بالا بوده است . لیست اسامی کشورها به ترتیب بیشترین تعداد بازدید کننده گان بشرح زیر میباشند :

آمریکا5864 ,آلمان1760, روسیه 1257, کانادا 486, انگلیس 471, هلند357, اوکراین235 , فرانسه205, سوئیس175 سوئد132  و ایران 129بار  بازدید گردیده اند .3257بازدید کننده گان باقیمانده را بین دیگر کشورها به ترتیب قاره ای از اروپائی , آسیائی , دیگر کشورهای قاره آمریکا ,استرالیا و بعد قاره آفریقا بطور میانگین از 95 تا 10 بار میتوان برشمرد .

*************************
دستان تمامی رفقا و دوستان عزیز خواننده را بگرمی فشرده و از صمیم قلب سلامتی و پایداری تک تک شماها را خواهانم .

سرنگون باد تمامیت حاکمیت اسلامی ولایت وقیح
زنده باد آنارشی
پیمان پایدار   

2 comments:

  1. همیشه موفق باشید.
    باشید.
    زنده و در کنار ما.
    و شاید روزی که دور نیست در میدان آزادی با بلا چاوو در جشن آزادی برقصیم.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ممنون رفیق عزیز و خوبم.تو هم بهمچنین.منهم امیدوارم چنین باشد.تا پیروزی مرحله به مرحله و پایان سیاهی و درخشش آفتاب سوزان آزادی از پا نخواهیم نشست. با هم و در کنار هم,مطمئن باش رفیق.زنده باد آنارشی

      Delete