Monday, February 6, 2012

بررسي رياضي يك حديث !
Image removed by sender.
در کتاب معاد نوشته آیت اله دستغيب شيرازي ايشان از "پيامبر" اسلام نقل قول مي کنند که "رسول خدا "فرمود:
 
هر مومن که شهيد می شود در بهشت قصری انتظارش را مي کشد که در آن قصر70حجره است و هر حجره دارای 70 تخت است و بر هر تختی 70 فرش گسترانده اند و بر هر فرشی 70 حوری نشسته و انتظار ان شهيد کشته شده در راه اسلام را می  کشد
با بررسي اين سخن و با يک ضرب ساده رياضي مي توان به اين نتيجه رسيد که بر طبق سخني که از رسول خدا نقل شده ،7 به توان 4 حوري يعني رقمي معادل 24010000(حدود 24 ميليون ) حوري بهشتي فقط در انتظار يک شهيد اسلامي مي باشد .
با فرض اينكه هر كدام از فرشها 6 متر مربع باشد مساحت كل فرش ها مي شود 2058000 مترمربع با در نظر گرفتن 20% راهرو ها و راه پله و فضاهاي بدون فرش، مساحت كاخ 2469600 متر مربع به دست مي آيد.كه مي شود عمارتي با زير بناي 200 متر در 200 مترو 62 طبقه به ارتفاع 186 متر پر از حوری فقط براي يك شهيد اسلامی.
 
با فرض اينكه شهيد مورد نظر به هر حوري يك ساعت سرويس دهي نمايد بعد از 2740 سال كار بدون وقفه نوبت به آخرين حوري مي رسد.
 ************************************************
یاد فقط یکی از جملات قصار(بخوان خزعبلات) خمینی میافتم که یه بار گفت "آمریکا 200 ساله که داره ایران رو استعمار میکنه"....ها ها ها...
از زمان محمد آقا بیسواد که جمع و تفریق بلد نبود و فقط تو قمه زدن و دزدی اموال کاروانها خبره(منجمله زنان و دختران کوچک که به زنی خود در میآورد) که بگذریم ... و تازه اسمشون رو هم جهاد اوحود و خندق  و... گذاشتند....و برای گسترش اسلام نابشون لازم , بگیر تا 1400 سال بعد ...وخمینی مجتهد و مثلا آیت الله و.. زیاد تفاوتی نمیبینم ها...سگ زرد برادر شغاله !!
تازه احمقی نژاد ستون 5می میخواد مدیریت جهان رو هم بدست بگیره.!!
تو بخوان حدیث این مجمل !!
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment