Sunday, April 1, 2012

اعتراض به تصمیم نژاد پرستانه در اصفهان
• فعالین حقوق بشر در اصفهان، به تصمیم نژاد پرستانه و شرم آور ستاد سفرهای نوروزی مبنی بر ممنوع کردن ورود افغان ها به یک پارک در این شهر در روز سیزده بدر اعتراض کردند.
اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
يکشنبه ۱٣ فروردين ۱٣۹۱ - ۱ آوريل ۲۰۱۲



اخبار روز: فعالین حقوق بشر در اصفهان، به تصمیم نژادپرستانه و شرم آور ستاد سفرهای نوروزی مبنی بر ممنوع کردن ورود افغان ها به یک پارک در این شهر اعتراض کردند.

بنابر گزارشی که در شبکه ی فیس بوک منتشر شده است، امروز ۱٣ فروردین عده ای از فعالین حقوق بشر در پارک کوهستانی صفه اصفهان، به تصمیم ستاد سفرهای نوروزی در ممنوع کردن ورود افغان ها به این پارک اعتراض کردند. در این اعتراض، فعالین حقوق بشر در پارک کوهستانی صفه اصفهان نوشته هایی در رد نژادپرستی و با عنوان «من هم افغانم» در دست داشتند.
بر اساس گزارش های مردمی در این روز نیروهای امنیتی در ورودی این پارک مستقر بودند. احمدرضا شفیعی٬ مسئول کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان از ممانعت حضور اتباع افاغنه در روز طبیعت یا سیزده به در، در پارک کوهستانی صفه خبر داد.
وی اعلام کرده بود: «به منظور رفاه شهروندان نیروهای این کمیته با همکاری پلیس امنیت و اداره اماکن در روز ۱۳ فروردین از ورود افاغنه به پارک کوهستانی صفه جلوگیری می کنند»

No comments:

Post a Comment