Friday, December 13, 2013

 
اشک تمساح باراک حسین اوباما ,سرکرده یانکی
امپریایسم, در مراسم تدفین نلسون ماندلا
 
تهیه و تلخیص از : پیمان پایدار
*********************************
 
اوباما در مراسم مذکور, در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی, چنین اظهار نمود:"رهبران زیادی هستند که ادعای همبستگی با مبارزات مادیبا(نام دیگر ماندلا-خودم) برای آزادی میکنند ,اما تاب توان مخالفت از طرف مردم خود را ندارند".
 
از مردک چرب زبان و روباه صفتی چون اوباما بیش از این نمیتوان انتظار داشت!!انگار افکار عمومی دنیا یادشان رفته که:
 (1) در تمامی تظاهرات برگزار شده در آمریکا , از مخالفت با جنگ عراق و افغانستان بگیرید تا "جنبش اشغال" در وال استریت  و یا در دگر تظاهرات خیابانی سالهای قبل از به مسند نشستن این شیاد, مخالفین با شیوه های خصمانه یونیفرمهای آبی پوش (یا همان سگان سرمایه) , اعم از باتوم زدن های وحشیانه و اسپری های سمی بر چشمان بست نشستگان پاشاندن تا دستگیریهای واهی....در قبال زندان با وثیقه های سنگین, در سراسر شهرهای آمریکا روبرو شده اند.تازه, فعالان محیط زیست و حامیان حیوانات را,که به مرگ هیچ انسان و حیوانی منجر نشده ,بعضا به پیگیری و تعقیب های آنچنانی دنبال نمودن و بعضا عده ای از آنان را به زندانهای 25 ساله محکوم کردن, آنهم با شکنجه های قرون وسطائی, را نیز فراموش نکرده ایم .
 
 (2) آیا به حبس ابد محکوم کردن ,توام با دوز و کلک و توطئه چینی, سرخپوست مبارز لئونارد په له تیه(الف) و سیاهپوست رزمنده مومیا ابوجمال (ب) ,که برای بیش ازدو دهه در لیست اعدامی ها قرار داشت و بالاخره با همبستگی قهرمانانه هم پیمانانش حکم اعدامش لغو گردید, جزو آمریکائی های ناراضی محسوب نمیشوند که اوباما از آن در مورد دیگر کشورها داد و فغان میکند؟!  در همین راستا میتوان از اسکار لوپز (پ), فعال جنبش استقلال طلبانه پورتوریکوئی, که 30 سال است که در حبس بسر میبرد,با وجود اینکه نه کسی را کشته و نه به اموال عمومی ("مالکیت مقدس خصوصی"!!) خساراتی وارد کرده , یاد کرد .همچنین از ترور ابراهیم توداشو (ج) مهاجر 27 ساله چچنیائی ,در خانه اش در اورلندو- فلوریدا, توسط اف ب ای در 22 ماه می 2013, با هفت گلوله, یکی از آنها به پشت سرش, بشیوه اعدام صحرائی ,که در ضمن هنوز علت کشتنش را به اذهان عمومی اعلام نکرده اند(!) , نیز میبایست سخن گفت .
 
(3)  آرون سوارتز(چ) , نابغه 26ساله اینترنتی و فعال مترقی, که برای حقوق حریم خصوصی افراد مبارزه میکرد و بیش از دو سال تحت تعقیب و آزار و اذیت اف ب ای و دادستان فدرال قرار داشت, بخاطر نپذیرفتن حکم 30 ساله جانیان حاکم بر کاخ سفید ,در کمال آزادگی, دست به   خودکشی زد نیز یکی از مهمترین مخالفین اخیر رژیم امپریالیستی ای بود که اوباما سرکردگی اش را دارد و از دست بر قضا در محاسبات مزورانه اش از قلم می افتد!!  

 در اینجا, صد البته, میبایست از هکرهای انقلابی متعددی که هر روزه پنتاگون و دیگر نهادهای مرتجع را مورد حمله قرار میدهند نیزیادی کرد .در کنار آنها از یکی ازمتخصصین سابق در دستگاه های امنیتی آمریکا, که وجدان انقلابی اش او را از صفوف کارگزاران سیستم منحوس امپریالیستی دور کرد, نیز میبایست سخن گفت: ادوارد اسنودن, که برای دستگیر نشدن فرار را بر قرار ترجیح داد و در حال حاضر به تبعید اختیاری در روسیه پوتین بسنده کرده است. او با افشای جاسوسی های از حد بدر رفته(نه تنها از کشورها و شخصیتهای نادلچسب رژیم آمریکا  بلکه دوستان و هم پیمانانشان و میلیونها انسان عادی نیز هم !!) سرکردگان هژمونیک سرمایه داری امپریالیستی (بخوان آمریکا) حرص اوباما و دگر نوکران سرمایه را در آورده ,بطوری که دو ماه پیش اوباما در آخرین جلسه گردهم آئی 20 کشور "پیشرفته ونیمه پیشرفته "از سلام و علیک کردن با پوتین نیز سر باز زد!! ( که برای شخص من مایه خنده بوده و میباشد) .

پیرامون هک کردن کامپیوترهای افراد عادی و یا مبارزین ضد سیستم از طرف اف بی آی, سیا و پنتاگون نیز میبایست از آخرین حربه امپریالیسم یانکی سخن بمیان آورد: همزمان با چرندیات مزورانه ارائه شده اوباما در مراسم تدفین ماندلا, واشنگتن پست گزارش داد که سازمان ناسا با استفاده از"بیسکویتهای گوگل"(منظور فایلهای کوچکی ست که در سخت افزار شما کارگذاری شده تا وقتی شما در حال جستجودر دنیای سایتهای مجازی هستید, شرکتها بتوانند شما را مخاطب تبلیغاتشان قرار دهند) , بخصوص از نوع بیسکویتهای"پ. آر.ای.اف"(س) براحتی شما را هک میکنند. بزبان ساده تر: دولت "عمو سام" میتواند رمز اینترنتی شما را بگیرد و براحتی تمامی فایلهای شما رو بررسی کند. یک هفته پیش نیز در ضمن واشنگتن پست گزارش داد که دولت با استفاده از تلفنهای همراه حرکت شهروندان را می پاید .

(4)همانطور که همگان نام بردلی مه نینگ(ش) را شنیده و پیرامون افشاگریهای قهرمانانه اش در مورد جنایت اربابانش ,بعنوان سرباز سابق نیروهای مخصوص  ضربت در عراق, گزارشها خوانده اید میبایست اضافه کرد که او را به 35 سال زندان,توام با شکنجه های قرون وسطائی,محکوم نموده اند. در اینجا میبایست از کارمند سابق دیگری از سازمان جاسوسی سیا بنام  جان کی ریا کو(ص) نیز یادی کرد که,بخاطر افشا نمودن این امر که شکنجه کردن مخالفین سیاست رسمی دولت آمریکا میباشد,بمدت 30 ماهی میشود که در زندان بسر میبرد .
 
دست آخر میبایست به این گفته اوباما اشاره کنم: او مدعی شد که تمامی سخنرانی های ماندلا را خوانده واز مبارزات ضد آپارتایدش الهام گرفته ; حال آنکه این مردک بیشرم هیچ مشکلی با آپارتاید نوع اسرائیلی (صهیونیسم تعفن انگیز) نه تنها نداشته بلکه 40 میلیارد دلار ( بیلیون بقول آمریکائی ها) در 10 سال آینده, عمدتا بعنوان کمکهای نظامی ,که از بوش پسر نیز بیشتر میباشد,به اسرائیل تخصص داده است . (باز بگین دموکراتها "صلح" دوستند و جمهوری خواها ن"جنگ طلب".این شیوه انحرافی اندیشیدن به اصطلاح تحلیل گران ایرانی میباشد ,که طبیعتا حال نویسنده این سطور را بهم میزند). آیا شما میدانید که ماندلا ضد آپارتاید صیونیستها بود؟ و دولت امپریالیسم آمریکا ماندلا را تا قبل از آزاد شدن از زندان تروریست میخواند؟(بمانند مجاهدین که حالا اونها رو نیز از لیست تروریستی اش خارج گردانده و در آب نمک خوابانده برای,احیانا,روز مبادا!!)

 باری این جانی بلفطره که بقول خودش "لیست کشتن" تروریستها را دارد و هر وقت عشقش بکشد هواپیماهای بی سرنشینشان(معروف به ده رون ض) را راهی پناهگاهایشان میکند....با اشک تمساح اش در مراسم فوق الذکر نمیتواند کون لیسی شرکتهای چند ملیتی را از یاد آزادیخواهان و تمامی شهروندان دنیا پنهان نماید. زهی بیشرمی و وقاحت . آری,سال شمار سقوط هژمونیک  سرمایه داری امپریالیستی آمریکا به صدا درآمده و بحران ادامه دار کنونی,سقوط دلار و....همگی نشانه های تمام عیارش میباشند .
 
***********************************
 
(الف)Leonard Peletier   / (ب) Mumia Abu Jamal  ( پ) Oscar Lopez
(چ) Aaron Swartz  (ج) Ibrahim Todashev  / (س )"PREF" cookies
(ش) Bradly Manning  / (ص) John Kiriakou  / (ض ) Drone

 

No comments:

Post a Comment