Wednesday, August 31, 2011

ما خواستار تفکیک جنسیتی در باغ وحش ها و مجلس شورای اسلامی هستیم


مقدمه
این متن کوتاه و استهزا آمیز رو رفیق عزیزآنارشیستم الهه عشق از ایران فرستاده . بدون هیچ گونه دخل و تصرف در اینجا درج میگردد.ممنون از او---نه سخد
***********************************************
چه معنی دارد در مملکت اسلامی ما گروهی نر با گروهی ماده در یک مکان سر بسته باشند؟ مگر اینا غریزه ندارند؟ به چه اجازه ای خر ماده با خر نر در یک قفس زندگی می کند؟به چه اجازه ای بوقلمون، روباه،میمون، لاشخور و... در دو جنس مختلف از کنار هم رد می شوند؟ یه وقت فکر نکرده اید که ممکن است خدای ناکرده قلیان احساسات باعث ایجاد صحنه های ناجور در باغ وحش شود؟
همین وضع در مورد مجلس شورای اسلامی هم صادق است.اگر خدای ناکرده نماینده محترم مجلسی نتواند اسیر فرشتگان زیبا و محسور کننده(نمایندگان زن مجلس) مجلس شود، تصور کرده اید که چه فاجعه ای ممکن است اتفاق بفتند و چه صحنه ی ناجوری در صحن علنی مجلس رخ می دهد؟ما اصلا دوست نداریم دختران زیبا و معصوم ایران زمین که در مجلس کار می کنند و وظیفه سنگین و خطیر نمایندگی مردم همیشه در صحنه ایران را دارند، زیر فشار نگاه های سنگین نمایندگان نر مجلس قرار گیرند. بنابر این باید همانطور که کودکستان ها تفکیک جنسیتی می شوند، همه ی باغ وحش ها، بیت رهبری، کابینه دولت و... به ویژه مجلس شورای اسلامی دیگر مختلط نباشند.
https://www.snowygrave.com/ojgnl.php?5uSl2Sfc1O3LudoLQYqw=EQemUdUor%2BOPpRPKGDjOO5mX9NmUgne2tx14gezFRCI%3D
می ترسم کار به جاهای باریک بکشد...





No comments:

Post a Comment